2011. június 4., szombat

Kulisszatitkok I. - A hobbiszoba

Mostantól nemcsak a végeredményt láthatjátok, de betekintést nyerhettek az apróságok készítésének folyamatába is.

Az első kulisszatitok a "hobbiszoba". A majdani gyerekszobát beköltözésünk után csak ruhaszárításra és azon dolgok elrejtésére használtuk, amiknek nem találtunk azonnal helyet. Aztán a dobozok szép lassan elfogytak, mindennek meglett a maga helye, a szoba pedig a ruhaszárító kivételével üresen állt.

A húgom Budapestre költözött, és pár hónapig nálunk lakott, ezért a szoba ki lett festve, be lett bútorozva, és a maga szerény kis 7 négyzetméterével is igazi kis csajos kuckó lett:



A tesóm pár hónap alatt megtalálta élete párját, majd összeköltöztek, így a szoba ismét üresen maradt. Tavaly decemberben kezdtem el gyurmázni, és mivel a bútorok nálunk maradtak, hihetetlen lelkes voltam, hogy saját hobbiszobám lesz. Az üres polcokra bepakoltam a gyurmás dobozaimat, a szerszámokat és alkatrészeket, és vettem egy kis asztalt is, hogy legyen hol dolgoznom.


A kezdeti lelkesedés hamar alábbhagyott, mert a szobában túlságosan nagy a csend, egyszerűen nem jött az ihlet. Nagyon jó oda bekucorodni egy jó könyvvel, vagy pár percet pihenéssel tölteni, de egyszerűen képtelen voltam a szobában gyurmázni, így egy idő után a szoba ismét tárolóhelyiséggé vált. A gyurmázáshoz szükséges összes dolgot elrejti, de ha megszáll az ihlet, akkor egy tálcára pakolom az éppen szükséges dolgokat, és átvonulok a nappaliba. A gyurmázás közben körülöttem uralkodó káoszról most nem tennék fel képet, a fantáziátokra bízom (annyit elárulok, hogy valahol a tornádó címszó alatt találhattok hasonló képeket).

Ilyen sanyarú a sorsa nálunk egy hobbiszobának... remélem, 2-3 éven belül sikerül egy pici lakóval és a holmijaival megtölteni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése