2011. január 9., vasárnap

Első képek

Sajnos nincs ma jó idő, a kinti köd miatt nem lettek túl jók a képek, de igyekeztem...

"Bemelegítésként" néhány csiszolt üveggyöngyből raktam össze egy fülbevalót. Ez mondjuk távol áll a kreativitástól, de annyira megtetszettek ezek a gyöngyök a kreatív boltban, hogy önállóan akartam használni őket.













Ennél a fülbevalónál a gyöngyök is saját készítésűek, fekete és narancs színű süthető gyurmából:













Szintén mai termés ez a süthető gyurmából készült szív ajtó- vagy ablakdísz, egy csiszolt gyönggyel és organza szalaggal díszítettem:













A ködös téli idővel dacol ez a kis tavaszváró madárkás fülbevaló. A madarak süthető gyurmából vannak, néhány azonos színű gyönggyel díszítve:











Ő pedig egy kicsi foltos gyurMalac, kedvenc kolléganőmnek készült. Nem ma készítettem, de most kívánságra foltokat is kapott:


Ezt a karácsonyfadíszt egy hónapja készítettem drótból és gyöngyből, két másikkal együtt:

2 megjegyzés:

  1. ide már 3x -ra írok:(
    cocaaa:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem tudom, miért nem látom a kommentjeidet :(
    Nemsokára visszakapod a malackát! :)

    VálaszTörlés