2011. június 13., hétfő

Játék!

Tudom, hogy szerettek játszani, nyerni pedig még inkább, ezért újabb játék indul, ezúttal a blogon.

Feltételek:
1.) légy a blogom követője - jobb oldalt katt a "Követés" gombra
2.) hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél
3.) várd a sorsolást :)

A sorsolásban a 2011. július 4-én éjfélig jelentkezők vesznek részt, sorsolás és eredményhirdetés július 5-én!

Nem feltétel, de örülnék, ha megosztanátok a játékot a facebookon vagy a blogotokon, mert ha 100 fölé ugrik a résztvevők száma, meglepetés nyeremény is lesz! (A facebook-oldalam indulásakor 77-en vettek részt a játékban, szóval nem lehetetlen a küldetés!) :)

És persze a nyeremény!

Vattacukor-ékszerszett fülbevalóval, gyűrűvel és nyaklánccal:


Frissítés: 

A játék a facebook-on is zajlik, aki mindkét helyen hagy kommentet, kétszer szerepel majd a sorsoláson is!

14 megjegyzés:

  1. hagytam egy kommentet:) nagyon szép ez a szett*.*

    VálaszTörlés
  2. Minden teljesítve, már csak várok :):) Nagyon szép, a gyűrűt megtartanám a többi tesómé lenne :P Ilyen a szeretet ^^ xD

    VálaszTörlés
  3. cukiandy de cuki:)

    Én is adnék hugimnak a szettből, mert ő jobban szereti a rózsaszínt:) Szerintem énis csak a gyűrűt tartanám meg:P

    VálaszTörlés
  4. És meg is jött cukiandy tesója xD Csak ő nem a hugica, hanem a nővér :P 5 perccel én vagyok az idősebb :D Csodás a szett +_+ Akkor én meg a gyűrűt adnám tesómnak XD Éljen a testvéri szeretet :):)

    VálaszTörlés
  5. Jaj csodálatosak az ékszereid:) Nekem is van egy húgom és a gyűrűt neki adnám:))

    VálaszTörlés
  6. Ez a nem semmi, épp ezt szeretem a dolgaidban, annyira egyszerű, letisztult és mégis mindegyiken elméláznék napokig. Gratula értük! Még több ilyet kérünk!

    VálaszTörlés
  7. Ez a cukiság is gyönyörű. :)Nekem is van húgom, de én a nyakláncot adnám Neki!

    VálaszTörlés
  8. Ötletesek a munkáid és igényesek! Ügyes!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, szívesen hordanám őket. :)

    VálaszTörlés
  10. Vattacukor színek ♥

    VálaszTörlés
  11. Hát ez tényleg nagyon szép!!! Remélem Fortuna nekem kedvez és meglephetem a barátnőmet majd vele :)))

    Viktor

    VálaszTörlés