2011. február 14., hétfő

Férfias játékok :)

Az öcsém nálunk töltötte a hétvégét. Látta a gyurmagyűjteményem, és amikor kérdeztem, hogy szeretne-e valamit, akkor azt mondta, hogy igen, valami zöld-fehéret (a kis fradista :)). Kellett nekem megkérdezni? Fogalmam sem volt, mit csinálhatnék, ami zöld-fehér, ami egy fiúnak is tetszhet, mégis benne vagyok én is. Aztán megvilágosodtam, végül megszületett ő:


Persze jött az újabb kívánság is, egy Mercedes-logó. Első látásra könnyűnek tűnt, de megküzdöttem vele, mire sikerült egy viszonylag normális kört gyártanom, ráadásul picit éles a teteje a jelnek, ezt is elég nehéz volt leutánozni. Mit ne mondjak, soha többé nem mondom semmire azt, hogy könnyű, maximum miután már megcsináltam. :)


Úgy tűnik, a malackák örök kedvencek, most egy kulcstartó készült a kis foltosból:


Levezetésképpen csináltam neki egy smiley-s kitűzőt is, felteheti táskára, függönyre, vagy ahová kedve tartja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése